30 Σεπτεμβρίου 2013

Τραπεζική & Προβληματίζουσα αντίληψη της εκπαίδευσης

Η εκπαίδευση κατά τον Φρέιρε υποφέρει από την αρρώστια της αφήγησης. Ο εκπαιδευτικός μιλάει για την πραγματικότητα σαν να αυτή να είναι στατική, ακίνητη, στεγανή κι είναι ικανός να την περιγράψει και προβλέψει με ακρίβεια. Αυτή η κούφια πολυλογία είναι η "τραπεζική" αντίληψη της εκπαίδευσης. Οι μαθητές & οι μαθήτριες χάνονται εξαιτίας της έλλειψης δημιουργικότητας καθώς η γνώση γεννιέται μόνο με την ανακάλυψη κι αυτή επιτυγχάνεται μέσα από μια γεμάτη ελπίδα αναζήτηση που οι άνθρωποι, οι μαθητές και οι μαθήτριες πραγματοποιούν μέσα στον κόσμο, μαζί με τον κόσμο κι ο ένας για τον άλλο. Στην "τραπεζική¨αντίληψη ο δάσκαλος παρουσιάζει τον εαυτό του στους μαθητές του σαν το αναγκαίο αντίθετό τους, θεωρώντας την αμάθειά τους απόλυτη και δικαιολογώντας έτσι την ίδια την ύπαρξή του. Όμως η αγωγή αρχίζει με την άρση της αντίφασης και της συμφιλίωσης δασκάλου-μαθητή έτσι που και οι δύο είναι δάσκαλοι και μαθητές (κάτι που προσφέρει σαν δυνατότητα η ώρα της Ευέλικτης Ζώνης.. αν εφαρμοστεί σωστά-ερευνητικά). Η παιδεία με την κυριολεκτική της έννοια ( Προβληματίζουσα αντίληψη) συνίσταται σε ενεργήματα γνώσης κι όχι σε ματαβιβάσεις πληροφοριών που προετοίμασε ο εκπαιδευτικός στο γραφείο του. Είναι μια κατάσταση μάθησης όπου το γνωστικό αντικείμενο μεσολαβεί ανάμεσα στους παράγοντες της γνώσης (στον εκπαιδευτικό από τη μια και τον μαθητή από την άλλη). Τελικά η προβληματίζουσα εκπαίδευση στηρίζεται πάνω στη δημιουργικότητα και δυναμώνει την αληθινή σκέψη και δράση πάνω στην πραγματικότητα κι έτσι ανταποκρίνεται  στον προοροσμό των ανθρώπων ως όντων που τότε μόνο είναι αυθεντικά, όταν επιδίδονται στην έρευνα και τη δημιουργική αλλαγή.
Η Αγωγή του Καταπιεζομένου -Πάουλο Φρέιρε
Παπαδόπουλος Π.

Ε' Τάξη-Ψηφιακά Βιβλία

Στ΄Τάξη-Ψηφιακά Βιβλία

Τα Μαθήματα


PicturePicturePicture
Picture

29 Σεπτεμβρίου 2013

Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για το Σχολικό Εκφοβισμό από το Χαμόγελο του Παιδιού

Κάνε κλικ στην εικόνα, επίλεξε την ιστορία που θέλεις   και διάλεξε το τέλος της!!!

Αναδημοσίευση από: Δως μοι πα στω και ταν γαν κινάσω...

Σχολικά εβδομαδιαία προγράμματα.

 Διαλέξτε το αγαπημένο σας , εκτυπώστε το και συμπληρώστε το!!!
Κλικ σε κάθε εικόνα ή  ΕΔΩ.

Εκτυπώσιμα προγράμματα με αγαπημένους ήρωες ΕΔΩ

Περισσότερα σχέδια απο ΠΑΙΔΙΟΝ ΤΟΠΟΣ

ΟΙ 10 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ

Από: Χαρούμενο Δημοτικό

28 Σεπτεμβρίου 2013

Tα Λογισμικά του Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)

Ιδέες για την Ευέλικτη Ζώνη- Περιβαλλοντικά Παραμύθια

Πόλυ Πάνου- Τα παιδιά του Πειραιά

Πανελλήνια συγκίνηση έχει προκαλέσει ο θάνατος της Πόλυς Πάνου, μιας από τις γνησιότερες φωνές του λαϊκού πενταγράμμου. Η σορός της θα τεθεί σε λαϊκό προσκύνημα από τις 9:30 το πρωϊ της Δευτέρας στο παρεκκλήσι του Α' Νεκροταφείου. Το μεσημέρι της ίδιας μέρας θα ψαλεί η νεκρώσιμος ακολουθία.Η Πόλυ Πάνου γεννήθηκε στις 28 Οκτωβρίου 1940 στην Αθήνα ως Πολύτιμη Μπίθα (κατά άλλους Πολύτιμη Κολιοπάνου). Μεγάλωσε στην Πάτρα. Ήταν, μάλιστα, η πρώτη που τραγούδησε «Τα παιδιά του Πειραιά».

Σκέφτομαι και γράφω – Διαδραστικό παιχνίδι (Δ΄ Τάξη)


   Διαδραστικό λογισμικό που περιέχει μία πλούσια θεματολογία με σχεδιαγράμματα, εικόνες και κείμενα για το Σκέφτομαι Και Γράφω, το οποίο βοηθά τους μαθητές να κάνουν εξάσκηση στο γραπτό δημιουργικό λόγο.
SKEFTOMAI KAI GRAFO-page0001Κλικ στη φωτογραφία για να μεταφερθείτε στο λογισμικό


Πηγή: emathima.gr





Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, 54 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων και 11 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
 ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013 όπου και θα τοποθετηθούν προσωρινά με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

26 Σεπτεμβρίου 2013

Κάντε τις φωτογραφίες σας ευχετήριες κάρτες

Η Ashampoo πρόσθεσε ακόμη ένα μέλος στην γκάμα των προγραμμάτων της, το Photo Card, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να δημιουργήσει ευχετήριες κάρτες από τις ψηφιακές του φωτογραφίες.
Το Photo Card είναι πολύ εύχρηστο και ευέλικτο, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν τις κάρτες τους, προσθέτοντας κείμενο και πλαίσιο με λίγα μόνο κλικ.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία ευρεία συλλογή από καλοσχεδιασμένα θέματα καθώς και βιβλιοθήκη με clipart που ταιριάζουν σε κάθε περίσταση.
Στις δυνατότητες του προγράμματος περιλαμβάνεται και η βελτιστοποίηση των φωτογραφιών που προορίζονται για ευχετήριες κάρτες, όσον αφορά στην φωτεινότητα και τα χρώματά τους, τη διαφάνεια, το μέγεθός τους κ.λπ.
Περισσότερες πληροφορίες και τη δοκιμαστική του έκδοση μπορείτε να τη βρείτε εδώ.
ΠΗΓΗ: e-pcmag.gr

25 Σεπτεμβρίου 2013

Τοποθετήσεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στα Τμήματα Ένταξης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
    Σας γνωρίζουμε ότι η στελέχωση των Τμημάτων Ένταξης σε λειτουργικά κενά των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα γίνει αποκλειστικά μέσω των προγραμμάτων Ε.Σ.Π.Α.
        Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετά τη μετεκπαίδευση στα τμήματα της Ειδικής Αγωγής των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών, υποχρεούνται να εκπληρώνουν την υποχρέωσή τους και να υπηρετούν σε δομές της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης για τρία διδακτικά έτη τουλάχιστον, αμέσως μετά τη μετεκπαίδευσή τους με διάθεση ή με απόσπαση (μετά από αντικατάσταση) κατόπιν απόφασης του ΠΥΣΠΕ ή με μετάθεση σε αυτά υποβάλλοντας αίτηση σύμφωνα με τις εγκυκλίους των μεταθέσεων.
    Ως εκ τούτου, όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν στα Τ.Ε. -εκτός των οργανικών τοποθετήσεων- θα διατεθούν υποχρεωτικά για την κάλυψη των αναγκών των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και όσοι δεν διατεθούν, όπως ανωτέρω ορίζεται, θα παραμείνουν στη διάθεση των συμβουλίων.
    Ο  ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

24 Σεπτεμβρίου 2013

Σύνταξη (ΕΩΠ) Εβδομαδιαίου Ωρολογίου Προγράμματος


ΥΠ. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ Τέλος οι αναρρωτικές άδειες στο Δημόσιο ακόμα και με χαρτί γιατρού

Σε περιστολή των αναρρωτικών αδειών που χορηγούνταν με ασυδοσία στους δημοσίους υπαλλήλους προχωρά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με σχετική νομοθετική ρύθμιση.
Σύμφωνα με το Βήμα, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης θέλει να «μαζέψει» τις χαμένες εργατοώρες και τις μέρες που χάνονται ετησίως από την απουσία εργαζομένων λόγω ασθενείας.
Μέχρι τώρα οι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούσαν να λάβουν συνολικά 44 ημέρες άδεια το χρόνο: 25 ημέρες κανονική άδεια, 6 ημέρες μηχανογραφική άδεια, 10 ημέρες βραχυχρόνια αναρρωτική άδεια, 2 ημέρες άδεια αιμοδοσίας.
Η ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να μην επιτρέπεται πλέον να χορηγούνται με υπεύθυνη δήλωση του υπαλλήλου οι 4 ημέρες το χρόνο (χωρίς γνωμάτευση ιατρού), ενώ αναμένεται να αλλάξουν και οι προϋποθέσεις χορήγησής τους, με έμφαση στις ιατρικές γνωματεύσεις. O λόγος είναι ότι ακόμα και τα ιατρικά χαρτιά που προσκόμιζαν οι εργαζόμενοι είχαν πάνω τις πιο απίθανες δικαιολογίες όπως αυτή που υπάλληλος του υπουργείο Υγείας έλαβε άδεια τριών εβδομάδων γιατί έπασχε από «τινασσόμενο μέσο δάκτυλο αριστερής χειρός».Πηγή: Imerisia

Προεδρικό Διάταγμα για τις καταλήψεις στα σχολεία

Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την παράταση του σχολικού έτους σε όσα σχολεία πραγματοποιείται κατάληψη επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με την ανάλυση των στοιχείων καταγράφεται σημαντική αύξηση των καταλήψεων κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντα σε Αττική και Θεσσαλονίκη. Παράγοντες της εκπαίδευσης υπολογίζουν οτι οι καταλήψεις στην Αττική ξεπερνούν τις 60 ενώ ήδη, υπό κατάληψη τελούν γυμνάσια και λύκεια στη Μεσσηνία, την Αρκαδία και την Κορινθία. Στη Θεσσαλονίκη οι καταλήψεις σχολείων της Τρίτη έφτασαν τις 44.
Μπροστά στο ενδεχόμενο να χαθούν περισσότερες διδακτικές ώρες ο Κων. Αβρανιτόπουλος έδωσε εντολή στο νομικό τμήμα του υπουργείου Παιδείας να ετοιμάσει Προεδρικό Διάταγμα το οποίο θα ορίζει ότι στα σχολεία που γίνεται κατάληψη πάνω από 3 ημέρες θα παρατείνεται αντίστοιχα το διδακτικό έτος.
Το απεργιακό μέτωπο των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης βρίσκεται σε ύφεση λόγω της οικονομικής αδυναμίας των εκπαιδευτικών να ανταπεξέλθουν σε μια μακρόχρονη απεργία. Ωστόσο, στη θέση των καθηγητών σε πολλές σχολικές μονάδες τη σκυτάλη παίρνουν αυτοβούλως οι μαθητές βάζοντας λουκέτο και προχωρώντας σε καταλήψεις.
Αναδημοσίευση: Real

22 Σεπτεμβρίου 2013

Αποσπάσεις-Προσλήψεις αναπληρωτών

 Του Αιρετού (ΚΥΣΠΕ) Β. Παληγιάννη
Αποσπάσεις
Το πιθανότερο είναι εντός της ερχόμενης εβδομάδας (μάλλον Πέμπτη) να συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ για τη Β΄ φάση των αποσπάσεων. Έως σήμερα δεν γνωρίζουμε τις προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας και κυρίως τα κενά με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι αποσπάσεις.
Γεγονός αναμφισβήτητο είναι πως πολλοί συνάδελφοί μας με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, με δύο και τρία παιδιά εξακολουθούν να βρίσκονται μακριά από τις οικογένειές τους. Η κραυγή αγωνίας τους για διάλυση των οικογενειών τους είναι, τουλάχιστον, από τους αιρετούς κατανοητή.  Σκοπός είναι να γίνει κατανοητή και από την πολιτική ηγεσία, η οποία πρέπει να δείξει ανθρώπινο πρόσωπο και μέσα στα πλαίσια της εκπαιδευτικής πραγματικότητας να ικανοποιήσει, όσο το δυνατόν, περισσότερες αποσπάσεις.
Σε ότι αφορά στις αποσπάσεις ειδικοτήτων και ειδικής αγωγής, που δεν εξετάστηκαν στην πρώτη φάση, θα πρέπει να εξεταστούν μαζί με τις επανεξετάσεις δασκάλων και νηπιαγωγών.
Περιθώρια αναβολής της συνεδρίασης του ΚΥΣΠΕ δεν υπάρχουν. . .
Εντός της εβδομάδας πιθανόν να πραγματοποιηθεί και μικρός αριθμός αποσπάσεων σε φορείς και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
Προσλήψεις Αναπληρωτών
 Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προσελήφθηκαν 1.257 εκπαιδευτικοί (516 ΠΕ70 και 741 ΠΕ 60). Οι 93 εναπομείνασες πιστώσεις για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση δεν αφήνουν κανένα περιθώριο κάλυψης των αναγκών των σχολείων μας.
Προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ θα γίνουν για συγκεκριμένες δράσεις.
Θυμίζω πως την περσινή σχολική χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανήλθαν σε 4.493 με πιστώσεις Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και σε 3.714 με πιστώσεις ΕΣΠΑ, σύνολο 8.217.
Πηγή: Essos

Πιστοποιητικά παιδαγωγικής & διοικητικής επάρκειας

Το περιεχόμενο και η διαδικασία παρακολούθησης του ειδικού
προγράμματος για την απόκτηση Πιστοποιητικού Διοικητικής επάρκειας και την απόκτηση Πιστοποιητικού Καθοδηγητικής επάρκειας εκπαιδευτικών του N. 3848/10 (71Α) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού−καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις», προβλέπει κοινή απόφαση των υπουργείων Παιδείας, Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Ειδικότερα, η απόφαση, έχει ως εξής:
 Άρθρο 1 : Τα πιστοποιητικά διοικητικής και καθοδηγητικής επάρκειας, που απαιτούνται για την επιλογή σε θέσεις σχολικών συμβούλων διευθυντών εκπαίδευσης, προϊσταμένων ΚΕ.ΔΔΥ και διευθυντών σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις παρ. 9 του άρθρου 11 του Ν. 3848/2010, χορηγούνται ύστερα από επιτυχή παρακολούθηση αντίστοιχου ειδικού προγράμματος στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
Άρθρο 2: Προϋποθέσεις και διαδικασία εισαγωγής στα προγράμματα 1. Κατά την πρώτη εφαρμογή της παραπάνω διάταξης του άρθρου 11, θα λειτουργήσουν ταχύρρυθμα προγράμματα στα οποία θα συμμετάσχουν υποχρεωτικά: α) στο πρόγραμμα για την απόκτηση πιστοποιητικού διοικητικής επάρκειας οι υπηρετούντες διευθυντές διευθύνσεων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι επόμενοι σε καθένα από τους ισχύοντες αξιολογικούς πίνακες, σε ποσοστό 30% του συνόλου των υπηρετούντων, β) στο πρόγραμμα για την απόκτηση πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας οι υπηρετούντες σχολικοί σύμβουλοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και οι επόμενοι σε καθένα από τους ισχύοντες πίνακες, σε ποσοστό 30% του συνόλου των υπηρετούντων. 2. Στη συνέχεια και κατά την εξέλιξη των προγραμμάτων τα παραπάνω ταχύρρυθμα προγράμματα θα ακολουθήσουν «εκτεταμένα προγράμματα» στα οποία θα συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί που θα επιλέγονται με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπονται στις επόμενες παραγράφους…….
…… Άρθρο 4: Στόχος και περιεχόμενο του προγράμματος για το πιστοποιητικό καθοδηγητικής επάρκειας 1. Στόχος του πιστοποιητικού καθοδηγητικής επάρκειας είναι η απόκτηση εκείνων των γνώσεων και των δεξιοτήτων που θα καταστήσουν τους συμμετέχοντες συμβούλους ικανούς να ασκήσουν αποτελεσματικότερα τα καθήκοντά τους. 2. Ο ως άνω στόχος επιτυγχάνεται μέσα από τη θεωρητική εκπαίδευση ενενήντα έξι ωρών (96) και την πρακτική άσκηση των συμμετεχόντων συμβούλων διάρκειας ογδόντα (80) ωρών 3. Το πρόγραμμα της θεωρητικής εκπαίδευσης περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενδεικτικές θεματικές ενότητες:
• Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στην εκπαίδευση
• Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης ως σύγχρονου Οργανισμού−Οργάνωση και διοίκηση εκπαιδευτικού έργο
• Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση
• Εκπαιδευτική Πολιτική− Η ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση
• Συμβουλευτική υποστήριξη στην εκπαίδευση
• Αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων. Εργαλεία και τεχνικές. 3
 Άρθρο 5: Διάρκεια, τρόπος και διαδικασία παρακολούθησης των ειδικών προγραμμάτων 1. Κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου οι εκπαιδευτικοί της παραγράφου 1 του άρθρου 2 θα παρακολουθήσουν μόνο το πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης, που θα έχει διάρκεια 96 διδακτικές ώρες. 2. Στη συνέχεια και κατά την εξέλιξη των προγραμμάτων οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα παρακολουθούν πρόγραμμα θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης, διάρκειας 176 ωρών συνολικά. 3. Η υλοποίηση των προγραμμάτων θα επιδιωχθεί να γίνεται σε ημέρες και ώρες που δε θα λειτουργούν τα σχολεία ή οι υπηρεσίες, ώστε να μην παρακωλύεται η άσκηση των διδακτικών ή των διοικητικών καθηκόντων των συμμετεχόντων. 4. Τα θεωρητικά μαθήματα και η παρουσίαση των εργασιών θα πραγματοποιούνται σε χώρους που θα ορίζονται από το ΕΚΔΔΑ.

19 Σεπτεμβρίου 2013

Εκπαιδευτικό έργο

Το εκπαιδευτικό έργο σαν μια συνειδητή και σκόπιμη πράξη είναι αποτέλεσμα τεσσάρων κατηγοριών αποφάσεων. Οι κατηγορίες των αποφάσεων αναφέρονται:

  1. Στις παιδαγωγικές προθέσεις (επιδιώξεις, σκοπούς).
  2. Στο περιεχόμενο διδασκαλίας (γνωστικό αντικείμενο, αναλυτικά προγράμματα κ.λπ.).
  3. Στις μεθόδους διδασκαλίας (διδακτικά μοντέλα, σχέ­δια διδασκαλίας,  οργάνωση  μαθήματος, οργάνωση της τάξης κ.λπ.) και
  4.  Στα μέσα που χρησιμοποιούνται κατά την οργάνωση του μαθήματος.
Οι εκπαιδευτικοί στη χώρα μας μπορούν να επιλέξουν από τα παραπάνω τις μεθόδους διδασκαλίας στο μέτρο πάντα που έχουν εκπαιδευτεί και τους επιτρέπουν οι αντικειμενικές συνθήκες λειτουργίας (ύλη, περιεχόμενο, ανταγωνισμός, αξιολόγηση) και τα διδακτικά μέσα όταν κι άμα αυτά προσφέρονται. Σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να επιλέγουν τουλάχιστον το σχολικό βιβλίο παρέχοντάς τους ένα είδος αυτονομίας και ελευθερίας.
Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει να εμπιστευτεί τον Έλληνα εκπαιδευτικό της πράξης και να του δώσει την ευχέρεια μεγαλύτερων επιλογών για να υλοποιήσει το εκπαιδευτικό του έργο.
Πηγή: Η υπόσχεση της Παιδαγωγικής-Τσιάκαλος Γ.
Παπαδόπουλος Π.

Παιχνίδια Γνωριμίας (3 παιχνίδια) …




… τα παιχνίδια γνωριμίας είναι απαραίτητα στην αρχή της εργασίας μας στο σχολείο, αλλά και οπουδήποτε εργαζόμαστε και έχουμε να διαχειριστούμε μια ομάδα ανθρώπων, τόσο για να γνωριστούμε όλοι μεταξύ μας, όσο και γιατί δημιουργούν ένα θετικό κλίμα για επαφή και επικοινωνία …… ακόμα και αν γνωρίζουμε ήδη τους μαθητές ή τα άτομα στα οποία θα απευθυνθούμε, είναι απαραίτητα ως μια μία εναρκτήρια χαλαρή δράσης υπενθύμισης των μελών της ομάδας ή με άλλα λόγια … παιχνίδια για να “σπάσει ο πάγος” …
… υπάρχουν πολλά παιχνίδια γνωριμίας και το ποιο θα επιλέξει κανείς εξαρτάται αφενός από τα χαρακτηριστικά των μελών της ομάδας, όπως για π.χ. η ηλικία ή το φύλλο, αφετέρου από το θέμα στο οποίο επιθυμεί να επικεντρωθεί για να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, για π.χ. αγαπημένο άθλημα, hobby, τραγούδι, κ.ο.κ….
συνέχεια…
Αναδημοσίευση: 1ο Δ.Σ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

18 Σεπτεμβρίου 2013

Ν 3848/2010: Εκπαίδευση-δημόσια,ιδιωτική,ΤΕΕ,εκκλησιαστική-ΑΣΕΠ-αξιολόγηση-μεταθέσεις-Γ.Γρ.Ερ.Τεχν.

Αρθρο 31 Θέματα αποσπάσεων και μετατάξεων
3. Εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πλεονάζει στη σχολική μονάδα όπου ανήκει οργανικά, αποσπάται: α) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε., με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή β) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή γ) σε περιοχή μετάθεσης άλλης περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η διαδικασία της περίπτωσης α` ακολουθείται και για τη διάθεση των εκπαιδευτικών που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο διδασκαλίας. Στις αποσπάσεις της παραγράφου αυτής, ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται.