31 Ιουλίου 2014

Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης μέσα στον Αύγουστο- Από Σεπτέμβριο για Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικούς

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Με έγγραφο του υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου, που στάλθηκε σε όλα τα στελέχη εκπάιδευσης, δίνεται εντολή:
Α.Μέχρι 31 Αυγούστου να έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης.
Β. Από το Σεπτέμβριο να ξεκινήσει η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολείων και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα όσων καταθέσουν σχετικό  αίτημα.
Ειδικότερα το έγγραφο του υπουργού Παιδείας, ορίζει τα εξής:
«Μετά την ολοκλήρωση του Α και Β κύκλου επιμόρφωσης από το ΙΕΠ των στελεχών  εκαπίδευσης και των Διευθυντών Σχολείων σε θέματα αξιολόγησης σε εφαρμογή του Άρθρου 2(παρ 4) του Προεδρικού Διατάγματος 152/13, σας ενημερώνουμε  ότι πληρούνται οι προυποθέσεις για την έναρξη της αξιολόγησης με βάση το παραπάνω διάταγμα των στελεχών εκπαίδευσης εξωτερικού, Προισταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής  Καθοδήγση, Σχολικών Συμβούλων Διευθυντών Πρωτοβάμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης , η οποία παρακαλούμε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την 31η Αυγούστου 2014.Θα ακολουθήσει από τον Σεπτέμβριο του 2014, η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολείων αρχικά και στη συνέχεια των εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα όσων καταθέσουν σχετικό  αίτημα».
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

29 Ιουλίου 2014

Πίνακας Επιλογής και ανάθεσης έργου Ειδικών Επιστημόνων – Αξιολογητών ανά γνωστικό αντικείμενο, μάθημα και τάξη για την αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού Πρωτοβάθμιας

Πίνακας επιλογής, ανάθεσης έργου και σύναψης σύμβασης μίσθωσης ιδιωτικού δικαίου των Ειδικών Επιστημόνων-Αξιολογητών για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο των δράσεων του Υποέργου 6:
Πίνακας επιλογής, ανάθεσης έργου και σύναψης σύμβασης μίσθωσης ιδιωτικού δικαίου των Ειδικών Επιστημόνων-Αξιολογητών για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο) στο πλαίσιο των δράσεων του Υποέργου 6: "ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ" της Πράξης “ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα)- Νέο πρόγραμμα σπουδών” με κωδικό ΟΠΣ 295450, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο.

28 Ιουλίου 2014

Αλλάζουν όλα στις προσλήψεις εκπαιδευτικών

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 20.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Σε νέα διαδικασία επιλογής και πριμοδότησης των εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν ως αναπληρωτές προχωρεί το υπουργείο Παιδείας. Προβλέπονται αυξημένη μοριοδότηση για υπηρετούντες σε δυσπρόσιτες περιοχές και επανάκαμψη του μπόνους προϋπηρεσίας.
Αλλάζουν όλα στις προσλήψεις εκπαιδευτικών
Διπλάσια μοριοδότηση θα έχουν από φέτος οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα υπηρετήσουν ως αναπληρωτές σε δυσπρόσιτες περιοχές (ορεινούς όγκους και απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές).
Η σχετική διάταξη θα κατατεθεί την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή, σε νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, αλλά αναφέρεται ήδη και στην εγκύκλιο που εξέδωσε προχθές το υπουργείο Παιδείας, με την οποία καλούνται οι δάσκαλοι και οι καθηγητές υποψήφιοι αναπληρωτές να καταθέσουν σχετικές αιτήσεις με τα απαραίτητα δικαιολογητικά από σήμερα έως και τις 8 Αυγούστου 2014.
Στην ίδια διάταξη θα υπάρχει και επικαιροποίηση των περιοχών που θα έχουν αυξημένη μοριοδότηση.
• Λεπτομέρειες στην έντυπη έκδοση του «Εθνους»
 

22 Ιουλίου 2014

Κοινωνικό σχολείο» με 8 δράσεις από 11 Σεπτεμβρίου

Από τις 11 Σεπτεμβρίου το «κοινωνικό σχολείο» τίθεται σε εφαρμογή, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος,  μετά από ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο με τους εξής οκτώ άξονες δράσεις:
1.  Η καταπολέμηση του χουλιγκανισμού στα σχολεία.
2.Η καταπολέμηση της παχυσαρκίας στα παιδιά και τους νέους διά μέσου της άθλησης και της διατροφής.
3.Η καταπολέμηση  του εθισμού στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά, του ρατσισμού.
4.Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση.
5. Η  πρόληψη για τις μολυσματικές ασθένειες.
6.Η ανάπτυξη του προγράμματος ΕΥΖΗΝ στο σύνολο του μαθητικού πληθυσμού .
7.Η λειτουργία του προγράμματος Kids Athletics του ΣΕΓΑΣ σε όλα τα σχολεία της χώρας.
8.Η εισαγωγή των εννοιών του Ολυμπισμού και των Εικαστικών στην εκπαίδευση.
  Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Παιδείας   Ανδρέας Λοβέρδος, ο υπουργός Υγείας  Μάκης Βορίδης, ο υφυπουργός Παιδείας  Κώστας Κουκοδήμος, ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Γιάννης Ανδριανός,  η υφυπουργός Υγείας  Κατερίνα Παπακώστα, η Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ Τζένη Κρεμαστινού, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας   Θάνος Ασκητής, ο Πρύτανης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος και ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Γ.Α.Σ, κ. Κώστας Παναγόπουλος.
    Ο κ. Λοβέρδος κατά την σύσκεψη τόνισε: «Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχουμε τελειώσει τα πιο πολλά από όσα χρειαζόμαστε για τις δράσεις που συνοδεύουν αυτό που με δύο λέξεις αποκαλούμε «κοινωνικό σχολείο». Από τις 11 Σεπτεμβρίου το «κοινωνικό σχολείο» τίθεται σε εφαρμογή».
    Ο κ. Βορίδης σημείωσε: «Οι απόψεις μας συμπίπτουν. Το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. θα είναι το βασικό εργαλείο μας σε αυτές τις δράσεις. Θα κάνουμε ότι μπορούμε και θα το κάνουμε γρήγορα». ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    Στην συνάντηση ανακοινώθηκε από τον κ. Κουκοδήμο η πιλοτική λειτουργία δύο αθλητικών σχολείων, η θεσμοθέτηση της ημέρας σχολικού αθλητισμού και η έναρξη της διαδικασίας χαρτογράφησης όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων που υπάρχουν στα σχολεία, προκειμένου να αξιοποιούνται στο γενικότερο σχεδιασμό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.
    Ο κ. Ανδριανός υπογράμμισε ότι η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού θα συνδράμει στην λειτουργία του «κοινωνικού σχολείου» με παρεμβατικές δράσεις ανάπτυξης του αθλητισμού και καταπολέμησης της παιδικής παχυσαρκίας, όπου χρειαστεί σύμφωνα με τις μετρήσεις των σχετικών προγραμμάτων.
    Στην σύσκεψη αποφασίστηκε να εξεταστεί η ενεργοποίηση της επιμόρφωσης των οικογενειών σχετικά με την σεξουαλική αγωγή και τις μολυσματικές ασθένειες μέσα από τα προγράμματα των σχολών γονέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., με τα επιστημονικά εγχειρίδια που έχει ήδη προμηθευθεί το Υ.ΠΑΙ.Θ από το Ινστιτούτου Ψυχικής & Σεξουαλικής Υγείας.
    Τέλος παρουσιάστηκε το πρόγραμμα του Πανεπιστημίου του Georgetown, «Ολυμπισμός για την Ανθρωπότητα», από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου, κ. Αλέξη Λύρα.
Πηγή: essos

16 Ιουλίου 2014

Διευκρινίσεις επί τοποθετήσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της διενέργειας των μεταθέσεων σχολικού έτους 2013-2014 και δεδομένου ότι ακολουθεί η διαδικασία των τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το υπουργείο παιδείας με σημερινό έγγραφο προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης   διευκρινίζει τα ακόλουθα:
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ
Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 παρ. 3ε του Π.Δ. 100/97, τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) είναι αρμόδια για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών, οι οποίες πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14 και 16 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκαν από τα άρθρα 12 και 14 του Π.Δ. 100/97 και το άρθρο 1 του Π.Δ. 39/1998.
1. Τα ΠΥΣΠΕ κατά τις τοποθετήσεις σε κενές οργανικές θέσεις πρέπει να λάβουν υπόψη τα ακόλουθα:
α. Προηγείται η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που έχουν χαρακτηρισθεί οργανικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο  άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ.  100/97.
β. Ακολουθεί η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών, οι οποίοι ανήκουν σε  ειδική  κατηγορία  λόγω ασθένειας, κατά   τις διατάξεις   του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 30 του Ν.3848/2010.
γ. Έπονται και κρίνονται μαζί:
•    οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ (εξαιρούνται οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό που έχουν χάσει την οργανική τους θέση και δεν βρίσκονται στο τελευταίο έτος απόσπασης στο εξωτερικό),
•    οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή,
•    οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) και
•    οι εκπαιδευτικοί που μετατάχθηκαν με το καθεστώς της κινητικότητας (από διαθεσιμότητα) και περιλαμβάνονται στον πίνακα 1 της αριθ. 88900/Δ1/6-6-2014 (ΦΕΚ 714, τ. Γ΄) Υ.Α..
Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί, συγκρινόμενοι συνολικά μεταξύ τους, τοποθετούνται σε κενές οργανικές θέσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15 και 16 του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησής τους.

2. Μετά την ολοκλήρωση των ως άνω διαδικασιών ακολουθεί η σε προσωρινή τοποθέτηση σύμφωνα τις λειτουργικές ανάγκες των Δ/νσεων εκπαίδευσης:
α) των εκπαιδευτικών που μετατάχθηκαν υποχρεωτικά σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ. 11 του Ν. 4172/2013,
β) αυτών που μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμιας με το καθεστώς της κινητικότητας (από διαθεσιμότητα) και περιλαμβάνονται στον πίνακα 2 της αριθ. 88900/Δ1/6-6-2014 (ΦΕΚ 714, τ. Γ΄) Υ.Α. και
γ) όσων εκ των εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση εκάστου ΠΥΣΠΕ και δεν κατέστη δυνατή η τοποθέτησή τους σε κενές οργανικές θέσεις με τις διαδικασίες της ανωτέρω παραγράφου 1.
    Σημειώνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί της ανωτέρω περ. 2α, δηλαδή όσοι μετατάχθηκαν από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τις υποχρεωτικές μετατάξεις, εξαιρέθηκαν από την διαδικασία τοποθέτησης σε κενές οργανικές θέσεις, επειδή για τους εκπαιδευτικούς αυτούς δεν δόθηκε η δυνατότητα υποβολής οριστικής τοποθέτησης με την αριθμ. 59755/Δ1/15-04-2014 (ΑΔΑ: ΒΙΗΜ9-ΥΝ9) εγκύκλιο Μεταθέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2013-14, στην οποία και αναφέρθηκαν τα ακόλουθα σχετικά: «Μέχρι τη σύσταση των οργανικών θέσεων σε σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων οι μεταταγμένοι εκπαιδευτικοί με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του Ν. 4172/2013 (ΦΕΚ 167/23-7-2013, τ. Α’) θα παραμείνουν για ένα έτος ακόμα σε προσωρινή τοποθέτηση και επομένως δε θα υποβάλουν αιτήσεις με την παρούσα διαδικασία» (κεφ. A’  παρ. 1.1 περ. β).
Έτσι οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα λάβουν οργανική θέση με τη διαδικασία των τοποθετήσεων του επόμενου έτους, μετά τη σύσταση των ως άνω αναφερόμενων θέσεων.
    Επίσης, το υπουργείο Παιδείας τονίζει, ότι οι εκπαιδευτικοί της περ. 2β, δηλαδή αυτοί που μετατάχθηκαν με το καθεστώς της κινητικότητας (από διαθεσιμότητα) σε θέσεις που έχουν συσταθεί στις Δ/νσεις, αφού δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις, στην παρούσα φάση δεν είναι δυνατή η τοποθέτησή τους σε κενές οργανικές θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα λάβουν οργανική θέση με τη διαδικασία των τοποθετήσεων του επόμενου έτους, μετά την ύπαρξη κενών οργανικών θέσεων της ειδικότητάς τους. Για τους εκπαιδευτικούς της περίπτωσης αυτής που δεν υφίστανται θέσεις του κλάδου τους στην Α/θμια εκπαίδευση θα τοποθετηθούν μετά τη σύσταση αντίστοιχων θέσεων του κλάδου τους.

11 Ιουλίου 2014

Επανέρχεται ο θεσμός της εντοπιότητας των δασκάλων και καθηγητών

Tη θέσπιση της εντοπιότητας στις αναπληρώσεις αρχικά και κατόπιν στις μεταθέσεις των δασκάλων και των καθηγητών για ακριτικές περιοχές, ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος:
 «Για τις ακριτικές περιοχές, δυσπρόσιτες περιοχές ορεινών όγκων, για τις νησιωτικές περιοχές με τα πολλά προβλήματα που και το Σύνταγμα και για τα δύο, το άρθρο 101, μας λέει να πάρουμε ειδικά μέτρα, θα επαναφέρουμε το θεσμό της εντοπιότητας σε λίγες μέρες», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λοβέρδος και υπογράμμισε τα εξής:
Α.Αυτό θα αφορά τους αναπληρωτές καθηγητές και από του χρόνου όλους. Δηλαδή, όταν κάποιος έχει εντοπιότητα, όταν θέλει κάποιος από τη Σάμο να πάει να διδάξει στο Αγαθονήσι που δεν πάει κανένας άλλος, να προηγείται στην επιλογή του ακόμη κι αν υπολείπεται σε μόρια. Όποιος πηγαίνει με δική του διάθεση σε κάποιο από τα μέρη αυτά που  προείπαμε δηλαδή να παίρνει επιπλέον μόρια. Διότι ξέρετε τι γίνεται; Έγινε τα προηγούμενα χρόνια η προσπάθεια όταν κάποιος αποσπάται, έχουμε συχνό φαινόμενο αποσπάσεων, να φεύγει μόνο όταν έρχεται ο αναπληρωτής του. Αυτό το παρέκαμψαν με επαπειλούμενες εγκυμοσύνες, με άδειες άνευ αποδοχών.
11/07/2014

10 Ιουλίου 2014

Μεταθέσεις 2.802 εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Ανακοινώθηκαν από το υπουργείο Παιδείας  οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2014.
Για να δείτε τα ονόματα πατήστε εδώ
Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν ανήλθαν σε 6.747. Από τις παραπάνω αιτήσεις ικανοποιήθηκαν 2.802  (ποσοστό 41.53 %).
Οι μετατιθέμενοι οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται η περιοχή μετάθεσής τους προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά σε σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί μετά την ανακοίνωση της τοποθέτησής τους παρουσιάζονται για ανάληψη υπηρεσίας στις νέες τους θέσεις από 11-7-2014 μέχρι 16-7-2014.
Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, οι Διευθυντές Διευθύνσεων και οι Σχολικοί Σύμβουλοι αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Oι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.

Τράπεζα θεμάτων πιστοποίησης εκπαιδευτικής επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης

http://www.eoppep.gr/images/Anakoinwseis/Trapeza_thematon_2014.pdf

7 Ιουλίου 2014

Η συμβολή του σχολικού κήπου στο αειφόρο σχολείο

http://www.kpedrapetsonas.gr/pdf-files/entypa/entypo_2014_sxolikoi-astikoi_kipoi.pdf
 O Σχολικός Κήπος προσφέρει πολλαπλές ευκαιρίες σε μαθητές και μαθήτριες ώστε ν΄αναπτύξουν πραξιακές δεξιότητες ζωής, να εκτονωθούν δημιουργικά και να μάθουν βιωματικά. Στα πλαίσια αυτά κυκλοφόρησε ο ηλεκτρονικός συλλογικός τόμος του ΚΠΕ Δραπετσώνας με τίτλο "Αστικοί - Σχολικοί κήποι: Γιατί και πώς;". Πρόκειται για τη συγκέντρωση όλου του υλικού (εισηγήσεις και παιδαγωγικές - εργαστηριακές εφαρμογές) των δύο τριήμερων σεμιναρίων που διοργάνωσε το ΚΠΕ Δραπετσώνας κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά. 
Παράλληλα οι φωτογραφίες αποτυπώνουν ένα πρόγραμμα για την ανάπτυξη αστικών  σχολικών κήπων από το 1ο ΕΠΑΛ Αξιούπολης Κιλκίς.
Για κατεβάσεις το έντυπο πάτησε πάνω στην εικόνα.


3 Ιουλίου 2014

Αλλαγές στο νόμο για την αξιολόγηση δε θα γίνουν όποια κι αν είναι τα προβλήματα

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Όποια και να είναι τα προβλήματα  αλλαγές στη νομοθεσία για την αξιολόγηση  δε θα γίνουν».
Αυτό ξεκαθάρισε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος στην  πολύωρη σύσκεψη   τους θεσμικά επικεφαλής της Εκπαίδευσης από τους τέσσερις Νομούς της Κρήτης. Συγκεκριμένα με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης και τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας καθώς και τους Προϊστάμενους Επιστημονικής - Παιδαγωγικής Καθοδήγησης.
  «Δεν είναι δυνατό να υπάρξει εκπαιδευτικός, πολιτικός, διοικητικός υπάλληλος που να μπορεί να πει στην ελληνική κοινωνία ότι δεν θα κάνει αξιολόγηση» τόνισε ο κ. Λοβέρδος και υπογράμμισε τα εξής:
Α. Ο νόμος την ορίζει. Την όρισε με διατάξεις, που για κάποιες από αυτές υπάρχει δυσαρέσκεια. Η δυσαρέσκεια μετατρέπεται σε ένα κράτος δικαίου και η Ελλάδα έχει ελεύθερες τις προσφυγές στην δικαιοσύνη, αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην εφαρμοστεί ο θεσμός της αξιολόγησης.
Β.Υπάρχουν, όμως, προβλήματα, όπως ενημερώνομαι, στην πρώτη φάση της αξιολόγησης. Γι' αυτό είμαστε εδώ. Ο κ. Περιφερειακός Διευθυντής προσέθεσε στην ατζέντα της συζήτησης και την αξιολόγηση. Με βάση τα προβλήματα που θα μας αναφερθούν θα δούμε περί τίνος πρόκειται. Όποια και να είναι τα προβλήματα αλλαγές στη νομοθεσία δε θα γίνουν.
Στην έναρξη της συζήτησης τέθηκε η γενική στόχευση του υπουργού με πρώτο το στόχο για εύρυθμη εκκίνηση της νέας σχολικής περιόδου στις 11 Σεπτεμβρίου και στη συνεχεία δόθηκε ο λόγος στους παρευρισκόμενους οι οποίοι εξέθεσαν πλήρως θέματα προτεραιότητας και άμεσου ενδιαφέροντος τους. Οι κ.κ. Διευθυντές αφού ευχαρίστησαν τον Υπουργό για την παρουσία του και την πρωτοβουλία για τη συγκεκριμένη συνάντηση, που τους παρείχε τη δυνατότητα έκθεσης του συνόλου των προβλημάτων σε πρώτο πρόσωπο, ανέπτυξαν αναλυτικά θέματα γενικού αλλά και τοπικού ενδιαφέροντος. Ο υπουργός απάντησε στις τοποθετήσεις και δεσμεύτηκε για επανάληψη της πρωτοβουλίας, μια και η συνεχής αμφίδρομη ενημέρωση και επικοινωνία όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης με την ηγεσία του Υπουργείου αποτελεί πολιτική επιλογή αλλά και μέθοδο εργασίας για την επίλυση των θεμάτων. Ο Υπουργός εξέφρασε την πεποίθηση πως η ελληνική κοινωνία στο σύνολο της πρέπει να καταστεί κοινωνός της κατάστασης στην όποια βρίσκεται η Παιδεία και για το σκοπό αυτό θα ενημερώσει την Κυβέρνηση στο υψηλότερο επίπεδο.
Μετά το τέλος της συζήτησης, ο υπουργός αποδέχτηκε αίτημα για συνάντηση ενημέρωσης με ομάδα εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα καθώς και μελών συνδικαλιστικών οργανώσεων του Ηρακλείου. Άκουσε τα αιτήματα τους, διαπίστωσε σημεία συμφωνίας αλλά και διάστασης και δήλωσε πως σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία θα εργαστεί προκειμένου να θεραπευτούν τυχόν διαπιστωμένες δυσλειτουργίες και να ολοκληρωθούν με τον πιο εύρυθμο τρόπο όλες οι διαδικασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη.
Εν συνεχεία ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέας Λοβέρδος, απάντησε σε ερωτήματα εκπροσώπων των μέσων μαζικής ενημέρωσης για τα εξής θέματα:
    Για την χωρίς προβλήματα έναρξη του νέου σχολικού έτους: «Ήδη είναι γνωστό ότι τα βιβλία μοιράζονται. Ενημερώνομαι ότι θα υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση σε βιβλία ειδικών μαθημάτων, σε ειδικά σχολεία, αλλά θα είναι περιορισμένης  έκτασης πρόβλημα. Φαίνεται ότι μέσα στον μήνα Ιούλιο θα έχουν πάει όλα τα βιβλία στα σχολεία. Για το προσωπικό θα είναι πιο μεγάλο πρόβλημα σε ότι αφορά τα κενά και τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό επιβάλλει πολύ γρηγορότερα να έχουμε πάρει τις αποφάσεις, να έχουμε δώσει λύσεις. Η φιλοδοξία μας είναι και γι' αυτό είμαστε εδώ, στις 11 Σεπτεμβρίου τα περισσότερα αν όχι όλα θέματα να βρίσκονται σε τάξη.  Η υποχρέωσή μας είναι σήμερα, με περιορισμένους πόρους, με λιγότερους πόρους, να αντιμετωπίζουμε μεγαλύτερες ανάγκες. Υπήρχε αναμονή για 6.500 συνταξιοδοτήσεις, οι οποίες, όμως, τελικά ξεπερνούν τις 9.000. Αυτό αντιλαμβάνεστε ότι μεγεθύνει το πρόβλημα. Η πολιτική ηγεσία δεν είναι στην θέση της για να λέει τα προβλήματα, αλλά για να τα λύνει. Άρα με λιγότερα χρήματα και με μεγαλύτερες ανάγκες θα κινηθούμε και θα προσπαθήσουμε να είμαστε έτοιμοι».

1 Ιουλίου 2014

Αποτελέσματα Πανελληνίων Εξετάσεων

 (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ).Ολοι    οι υποψήφιοι και των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ (ομάδες Α΄ και Β΄)   , θα βρουν  τη βαθμολογία   πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.
Οι βαθμοί των Πανελλαδικών Εξετάσεων των ΕΠΑΛ-Α΄, καθώς και των ΕΠΑΛ-Β΄ (μαθήματα ειδικότητας)  θα αναρτηθούν την Τετάρτη 2-7-2014 περί τις 13:00 μ.μ. σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας.
     Οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων αναμένεται να ανακοινωθούν στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
Υπενθυμίζεται, ότι οι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, οι οποίοι συμμετείχαν στις φετεινές πανελλαδικές εξετάσεις,  πρέπει μέχρι τις 4-7-2014 να έχουν ολοκληρώσει την εξέτασή τους στις πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα).
Τέλος, επισημαίνεται ότι μέχρι την Πέμπτη 3-7-2014 οι υποψήφιοι θα μπορούν να κάνουν μόνο πρόχειρα μηχανογραφικά δελτία (προσωρινή αποθήκευση). Από την Πέμπτη 3-7-2014 ως τη Δευτέρα 14-7-2014 όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό τους δελτίο.
Υπολογίστε τα μόρια των Πανελλαδικών Εξετάσεων